Herzlich Willkommen


Liebe Besucher !
Euch und allen anderen, die nicht in meiner kleinen Buchbinderwerkstatt vorbeischauen können, habe ich dieses Blog gewidmet.
Ihr findet darin Aktuelles aus meiner Buchbinderei, Momentaufnahmen derzeitiger Restaurierungsarbeiten und was mir sonst noch so alltägliches im Kopf herumschwirrt.

Meine Kursangebote findet Ihr hier: Bubi-Kurse
Viel Spaß beim Stöbern!

Freitag, 28. Februar 2014

Zähle...!

... die Striche!
Oder: wie viele Striche braucht die Welt?

Label : Kinderwerk ...

 mehr sog i net.

Kommentare:

  1. Hi there! Do you know if thewy make any plugins to help ith SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
    I'm not seeing very good success. If you know of anyy please share.

    Thanks!

    Have a look at my web site :: kitchen design remodelin stainless steel (http://Www.kiwibox.com)

    AntwortenLöschen
  2. I every time emailed this weblog post page to
    all my associates, for the reason that if like to read
    it then my links will too.

    my webpage :: kitchen remodeling estimates

    AntwortenLöschen
  3. Hello tɦеre, I disϲovered your websitе by
    way of Google even as looking for a similaг matter, your website came up, it looks ցood.
    I've boоkmarkеd it in my google bߋokmarks.
    Hi there, just was alert to yoսr weblog via Google, and located that it's truly informative.
    I am goіng to be careful for brussels. I will be grateful in the evеnt you
    proсeed this in futսrе. Lots of folƙs will likely be Ƅenefited out of your writing.
    Cheers!

    my blog ... black mold symptoms in humans mayo clinic diet

    AntwortenLöschen